Verstegen lanceert nieuwe merkpositionering
Rotterdam, 04-11-2024 – Verstegen, het kruiden- en specerijenmerk, lanceert vandaag haar nieuwe merkcampagne en visuele identiteit. Met deze vernieuwing zet Verstegen een belangrijke stap om het merk verder te ontwikkelen en haar duurzame ambities op een inspirerende wijze naar buiten te brengen.
Met Verstegen voeg je écht wat toe
Verstegen heeft een nieuwe centrale merkbelofte ontwikkeld: “Met Verstegen voeg je écht wat toe”. Dit onderstreept de toewijding om niet alleen de lekkerste en meest kwalitatieve producten aan te bieden, maar ook daadwerkelijk een positieve bijdrage te leveren aan een betere toekomst voor mens, maatschappij en natuur. Zo kan al het lekkere van de aarde met een gerust hart doorgegeven worden aan toekomstige generaties.
Duurzame ambitie in actie
Verstegen zet zich elke dag in voor duurzame vooruitgang met ambitieuze doelen op het gebied van sociale impact, circulariteit, biodiversiteit en ketenverantwoordelijkheid. “Met deze vernieuwde merkpositionering geven we een gezicht aan de duurzame stappen die we zetten. We vinden het belangrijk dat onze klanten weten wat de transparante verhalen zijn achter onze mooie producten.” aldus Jeroen Provoost”, CMO bij Verstegen.
Lancering merkcampagne en visuele identiteit
De nieuwe visuele identiteit, ontworpen door OD Designstudio, geeft invulling aan het duurzame karakter van het merk. True Ideas ontwikkelde de nieuwe merkcampagne. De campagne benadrukt het belang van verbinding met de natuur en de maatschappelijke bijdrage van het merk. Vanaf vandaag start de campagne op diverse kanalen zoals: online media, connected tv, social media en in bioscopen.
Ontdek de nieuwe campagne nu op: Verstegen.nl
Vragen:
Voor meer informatie en/of interviews kunt u contact opnemen met:
Marketing Verstegen
PR@verstegen.nl
+31 (0) 10 – 2455100